שאלות ותשובות

למה כדאי לקנות בגדים באינטרנט?

רכישת בגדים באמצעות האינטרנט מאפשרת לך לבצע את הרכישה מכל מקום ובכל עת, ללא כל צורך בחיפוש אחר חנייה ולהתחשב בשעות בהן
החנות פתוחה. בנוסף לכך באפשרותך להתייעץ עם חברותייך דרך הרשתות החברתיות, ולקבל את הפריטים הנרכשים לכל מקום מבוקש.

איך אוכל לבחור בגד שמתאים לי?

האתר מציג לרשותך טבלת מידות חכמה על מנת לאפשר לך לבחור את המידה המתאימה לך ביותר. הכלי הינו פשוט לשימוש, יעיל ומבטיח שברוב המקרים הבגד שבחרת יתאים לך בדיוק. בכל שאלה והתלבטות את מוזמנת ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו בטל:0772001939
והצוות ישמח לסייע לך בבחירת הבגד.

פעם ראשונה שאני מבצעת רכישה דרך האתר, האם מישהו יכול לעזור לי?

בשמחה! ניתן ליצור קשר באחת מהדרכים הבאות:
מייל:info@afecto.co.il
טל‘:0772001939
צ‘אטלייב
מענה יינתן בין השעות 20:00 - 09:00

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור התחברות / הרשמה (צד שמאל למעלה).
בשלב הבא עליך את פרטי פרופיל המשתמש-מייל וסיסמה, לבחור בקטגוריה מתאימה לשם בחירת הפריטים הרצויים תוך ציון צבע ומידה,
לאחר מכן הוספה לסל הקניות. משם יש לעבור אל הקופה לצורך בחירת שיטת המשלוח ואמצעי התשלום.
אל כתובת המייל שהזנת בפרטי ההרשמה תשלח הודעה ובה התייחסות למועד האריזה ויציאה מהמחסן.

כיצד נרשמים לאתר?

עלייך ללחוץ על כפתור התחברות / הרשמה המופיע בחלק השמאלי העליון של האתר, לבחור פייסבוק או ’הרשמה‘ ולהכניס את הפרטים המבוקשים.

האם עלי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. באפשרותך להשתמש באפשרות הזמנה תחת כותרת ‘אורח‘ הנמצאת בדף הקופה, ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר.
הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה.

מהו ‘החשבון שלי‘?

לאחר ההרשמה לאתר, יווצר בעבורך דף אישי. בדף זה תוכלי לעדכן את פרטייך, לצפות בכל ההזמנות הקודמות שביצעת באתר, לבצע הזמנה חוזרת וליצור רשימת משאלות ייחודית עבורך עם כל הפריטים האהובים עליך.

מהו סל הקניות?

סל הקניות מאפשר לך לרכז את כל הפריטים שאהבת ושברצונך לרכוש. על מנת להוסיף פריט לסל יש להיכנס לפירוט המוצר שאהבת, לבחור צבע ומידה וללחוץ על כפתור ההוספה לסל. באפשרותך לראות בכל עת את מספר הפריטים שהוספת. לאחר כל הוספה, יפתח בפנייך חלון בו ניתן יהיה לראות את הפריט שהתווסף תוך מתן אפשרות לעבור אל סל הקניות.
באמצעות לחיצה על הסל ניתן לעבור אל סל הקניות לשם בחינת הפריטים או סיום הזמנה.

מהי רשימת המשאלות שלי?

’רשימת המשאלות שלי’ הינה רשימה שאת יוצרת מכל הפריטים שאהבת. רשימה זו נשמרת במערכת שלנו.
באפשרותך ליצור רשימה זו ע”י לחיצה פשוטה על הלב - “list wish ,“בכל פעם שתתחברי הרשימה תופיע אצלך,
ותוכלי להוסיף את הפריטים שאהבת ישירות לסל הקניות שלך מבלי לחפש אותם שוב.

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר ההתחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה)
או דרך הפייסבוק, יש להקליק על ’החשבון שלי‘ ולבחור ‘ההזמנות שלי‘.
סטטוס ‘בטיפול‘ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת.
סטטוס ‘נקלט במערכת‘ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו.
סטטוס ‘הושלם‘= הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו לדואר או לחברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת.

ביצעתי הזמנה וברצוני להוסיף אליה עוד פריט/ים. איך אני עושה זאת?

במידה וההזמנה הנוספת תבוצע טרם שליחתה של ההזמנה הראשונית, יש לבצע הזמנה נוספת באתר, לבחור את האפשרות של ‘איסוף עצמי‘
וליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנאחד בין ההזמנות. אנו זמינים בימים א‘-ה‘ בין השעות 09:00-20:00
0772001939:בימי שישי בין השעות 09:00-13:00 , במוצ“ש שעה לאחר צאת שבת ועד לשעה 20:00 , בטל
info@afecto.co.il:או בצ‘אט ישיר באתר. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח מייל לכתובת

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי. כיצד לעשות זאת?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנו זמינים בימים א‘-ה‘ בין השעות 09:00-22:00
בימי שישי בין השעות 09:00-13:00 , במוצ“ש שעה לאחר צאת שבת ועד לשעה 20:00 , בטל:0772001939
או בצ‘אטלייב באתר. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח מייל לכתובת:info@afecto.co.il

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח. מה עלי לעשות?

במידה וההזמנה טרם יצאה ממחסננו, ניתן יהיה לבצע שינוי בשיטת המשלוח באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות:
, אנו זמינים בימים א‘-ה‘ בין השעות 09:00-21:00, בימי שישי בין השעות 09:00-13:00, במוצ“ש שעה לאחר צאת שבת ועד לשעה 20:00
בטל‘:0772001939 או בצ‘אטלייב ישיר באתר. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח מייל לכתובת

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי. מה עלי לעשות?

במידה וההזמנה טרם יצאה ממחסננו, ניתן יהיה לבצע שינוי כתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות:
אנו זמינים בימים א‘-ה‘ בין השעות 09:00-20:00, בימי שישי בין השעות 09:00-13:00, במוצ“ש שעה לאחר צאת שבת ועד לשעה 20:00
info@afecto.co.il:בטל‘:0772001939 או בצ‘אטלייב באתר. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח מייל לכתובת

מתי החבילה תגיע אליי?

מועד הגעת החבילה תלוי בשיטת המשלוח שליח עד הבית מגיע לביתך תוך 3 ימי עסקים, בדואר רשום החבילה מגיע לסניף הקרוב לביתך עד 14 ימי עסקים. במידה ומקום מגורייך הוא ביישוב מרוחק: אילת, יישובי הערבה, יהודה ושומרון ורמת הגולן- ייתכנו עיכובים בהגעת השליח, ולכן אין באפשרותנו להתחייב על זמן הגעה של עד 3 ימי עסקים כמו בשאר חלקי הארץ.

הזמנתי מכם חבילה וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

במידה והזמנת משלוח בדואר רשום- יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל- שם ניתן להזין את
מספר המעקב ולראות היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במיזה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית- השליח יתאם אתך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו. מה עליי לעשות?

ניתן להחזיר את הפריט ולקבל זיכוי / כסף, כמו כן ניתן להחליף את הצבע והמידה ללא עלות. כל שיש לעשות זה להשתמש במדבקת הגוביינא
שמגיעה עם החבילה, להדביק אותה על גבי החבילה עם הפריט שברצונך להחזיר בצרוף פתק שינוי פריט / החלפה / החזרה.
לאחר שתישלח אלינו החבילה ותגיע אלינו מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. נוכל להחליף את המידה או הצבע של הפריט.
אם תהיי מעוניינת בפריט אחר תקבלי זיכוי לקנייה נוספת באתר בסכום הפריט אותו החזרת,
כמובן שאם תרצי בכך, תוכלי לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

ההתחייבות מצד דואר ישראל להגיע אלינו הינה עד 14 ימי עסקים, אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע מייד
ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאתנו, צרי אתנו קשר ונטפל בנושא במיידי.
, אנו זמינים בימים א‘-ה‘ בין השעות 09:00-20:00 , בימי שישי בין השעות 09:00-13:00 , במוצ“ש שעה לאחר צאת שבת ועד לשעה 22:00
info@afecto.co.il:בטל‘:0772001939 או בצ‘אט ישיר באתר. לאחר שעות אלו ניתן לשלוח מייל לכתובת

איבדתי / לא קבלתי את מדבקת הגוביינא - כיצד ניתן להחזיר את החבילה ללא עלות משלוח?

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות טלפון או מייל על מנת שנשלח אלייך את המדבקה במייל.
כל שיש לעשות הוא להדפיס את המדבקה ולהדביק אותה על גבי החבילה.

יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין.

אנו מתאימים את המידות למידות הישראליות, ולכן אנו ממליצים להזמין את המידה השכיחה ביותר במלתחה שלך.
יחד עם זאת אנו מעמידים לרשותך שני אמצעים משמעותיים:
1. טבלת מידות המספקת את כל המידע הנדרש.
2 .בכל עמוד פריט, ניתן לראות את פרטי המידות שלו בס”מ - כך שמדידה עצמית תוך שימוש בסרט מדידה תסייע לך להחליט מה יתאים עבורך.

האם האתר מאובטח?

בוודאי!
האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת, ולכן לא ניתן לפענח את המידע
המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, בדרך זו מובטח לך שהליך הקנייה הינו
מאובטח וחסוי ברמה גבוהה מאוד.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

בהחלט! להלן הפירוט:
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ₪
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 300 ₪
עד 4 תשלומים בקנייה מעל 500 ₪
עד 5 תשלומים בקנייה מעל 800 ₪
עד 6 תשלומים בקנייה מעל 1,200 ₪
עד 7 תשלומים בקנייה מעל 1,600 ₪
עד 8 תשלומים בקנייה מעל 2,000 ₪

האם ניתן לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון paypal, בהעברה בנקאית ובאשראי טלפוני.
לשם ביצוע העברה בנקאית או אשראי טלפוני ניתן ליצור קשר עם שרות הלקוחות:
אנו זמינים בימים א’-ה’ בין השעות 00:22-00:09 ,בימי שישי בין השעות 00:13-00:09 ,במוצ”ש שעה לאחר צאת שבת ועד לשעה 00:20.

כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

מייד בסיום תהליך התשלום באתר תועברי לעמוד בו יוצג לך אישור על הצלחת העסקה.
בנוסף, יישלח אליך מייל ובו אישור ומספר ההזמנה תוך 24 שעות מעת ביצוע הרכישה.

היכן ניתן לקבל מידע הכולל עדכונים וחדשות אודות המוצרים שלכם?

ניתן לקבל חדשות ועדכונים אודות מוצרים ומבצעים באמצעות הרשמה לניוזלטר הנמצא בתחתית העמוד.

נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אך לא קבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים הנשלחים על ידנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך, 
שכן מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions / קידומי מכירות ולא לתיבה הראשית- Primary / ראשי-
הנראת בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות:
1. לסמן ב-V את אחד המיילים שנשלחו על ידי החברה.
2. ללחוץ על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל.
3. לבחור באפשרות Move to bat ולהעביר לתיבת Primary / ראשי
משלב זה כל המיילים שנשלח אליך יגיעו אל התיבה הראשית.